Wat je niet gebruikt,
neem je mee.
Vanaf €4.
Klimaatneutraal mobiel op Orange 5G.
1 abonnement = 1 boom in ons bos in Congo.
€120 per jaar.
Gewoon weg.
Gemiddeld weggegooid aan ongebruikte data, minuten en sms. Dat is genoeg voor:
Bij UNDO blijft alles van jou.
Vier opties.
Eén voor jou.
Allemaal klimaatneutraal. Allemaal op Orange 5G. Wat je niet gebruikt, neem je mee naar volgende maand.
Overstappen in drie minuten.
Geen winkelbezoek. Geen wachten op de post. Alles digitaal vanaf je toestel.
Kies je abonnement
Zero, Rise, Boost of Wild. Geen contract, maandelijks opzegbaar.
Identificeer je met ITSME
Snel en veilig — dezelfde identificatie als je bank. Je nummer behouden? Wij regelen de overdracht.
eSIM in 30 sec, of pSIM in 3 dagen
Scan je QR-code en je bent meteen online. Liever een fysieke SIM-kaart? Die ontvang je per pakketpost binnen max 3 werkdagen — bijdrage van €5 in de verzendkosten.
Hier groeit jouw boom — 10× sneller dan in België. Geplant via onze lokale partner GI‑AGRO.
Wat klanten
écht zeggen.
“Geweldige service, geweldig voorstel. Ik vind het geweldig dat het betaalbaar is en dat de focus ligt op klimaatvriendelijkheid.”
“Ik mailde UNDO en verwachtte dagen op antwoord te wachten — ze antwoordden binnen minuten. Briljant!”
“Het enige netwerk in België dat CO₂ meet én compenseert. Innovatieve aanpak aan een betaalbare prijs.”
“Eerlijke prijzen. Sociaal verantwoord bedrijf. Op het Orange-netwerk, dat hier het beste werkt.”
“Al een jaar klant zonder problemen. De klantendienst heeft écht alles gedaan om mij te helpen.”
Misschien
vraag je je af…
Klimaatneutraal mobiel. Vanaf €4.
Maandelijks opzegbaar.
1 abonnement = 1 boom in ons bos in Congo.