De enige duurzame mobiele abonnementen in België

Vind het mobiele abonnement dat het beste bij je past en helpt om de wereld een betere plek te maken door:

  • CO2 te verwijderen
  • Een boom te planten
  • Lokale bevolking ondersteunen
Bekijk onze mobiele abonnementen

Onze mobiele abonnementen

20 GB S

  • 500 minuten
  • 100 SMS
  • 20 GB data
  • 1 boom geplant bij activatie

€ 14/maand

Ik kies dit abonnement

Wij compenseren 6 KG CO2 voor je, zonder extra kosten of moeite.

30 GB M

  • Onbeperkte minuten
  • 100 SMS
  • 30 GB data
  • 1 boom geplant bij activatie

€ 18/maand

Ik kies dit abonnement

Wij compenseren 9 KG CO2 voor je, zonder extra kosten of moeite.

40 GB L

  • Onbeperkte minuten
  • Onbeperkte SMS
  • 40 GB data
  • Elke maand, 1 boom geplant

€ 24/maand

Ik kies dit abonnement

Wij compenseren 12 KG CO2 voor je, zonder extra kosten of moeite.

Waarom kiezen voor een UNDO-abonnement

“Eenvoudig overstappen met eSIM”

Als duurzame mobiele operator zijn wij er trots op onze gebruikers de 100% digitale eSIM aan te bieden. Dit betekent geen plastic SIM-kaarten, geen uitstoot gekoppeld aan logistiek, of naar de dichtstbijzijnde winkel moeten gaan voor activering. Bij UNDO kan je binnen 2 uur je eSIM bestellen en activeren! Meer informatie over eSIM

“De planeet koolstofvrij maken”

UNDO-abonnementen zorgen er bovendien voor dat je bewust consumeert. Bij elk abonnement is een bepaald aantal CO2-credits (KG’s) inbegrepen, zodat je klimaatneutraal blijft. Je compensatieactie helpt bij het mobiliseren van de broodnodige klimaatfinanciering voor opkomende technologieën die de klimaatuitdaging proberen op te lossen.

“Maak sociale inclusie mogelijk”

UNDO ondersteunt ook sociale initiatieven voor de lokale bevolking van het UNDO Forest. De gemeenschap bestaat uit arbeiders uit de nabijgelegen dorpen en hun families. Onze unieke add-ons die je koopt, zorgen ervoor dat je het leven van de lokale bevolking in IBI Village in Congo kunt verbeteren. Meer informatie over Sociale initiatieven van UNDO

Pas je abonnement aan met add-ons

Wij begrijpen dat één maat niet voor iedereen geschikt is. Daarom hebben we deze add-ons gemaakt om je abonnement af te stemmen op je specifieke behoeften en voorkeuren.

Extra GB en SMS nodig?

2 GB data

€ 4,00/maand

5 GB data

€ 8,00/maand

10 GB data

€ 14,00/maand

20 GB data

€ 20,00/maand

Onbeperkte SMS

€ 3,00/maand

Extra CO2 KG’s nodig om je maandelijkse uitstoot te compenseren?

2 KG CO2

€ 1,00/maand

5 KG CO2

€ 2,00/maand

10 KG CO2

€ 3,50/maand

Wil je de sociale initiatieven van UNDO steunen?

Internet op school

€0,50/month

School renovatie

€0,50/month

Medische Hulp

€0,50/month

Doktersbezoek

€0,50/month

Landbouwmateriaal

€0,50/month

Biodiversiteit – Bijenkorf

€0,50/month

Plant bomen in België

€1,50/month

Plant 1 boom in Congo

€2,00/month

Plant 3 bomen in Congo

€5,50/month

Prijslijst

Vind hier alle tarieven
Prijslijst

Facturatie

Oproepen

Vanaf de eerste seconde van je oproep betaal je per seconde

SMS

Een sms telt maximaal 160 tekens. Wanneer dat aantal overschreden wordt, tellen de volgende tekens automatisch als een nieuwe sms

Mobiele Data

Voor elke internetsessie betaal je vanaf de eerste kB per verbruikte kB

Het onbeperkt aanbod is voorbehouden voor een normaal en persoonlijk privégebruik.
Voorwaarden voor een normaal gebruik: maximum 10000 minuten en/of 10000 SMS per maand.

Wil je internationaal of roaming bellen?

Blijf verbonden, waar je ook bent, met de internationale en roamingtarieven van UNDO.
Bekijk het

Veelgestelde vragen

Meer FAQ’s beschikbaar hier beschikbaar

  • Hoe kan ik een klant worden van UNDO?

    Heel simpel! Je kan onze app downloaden om dit te doen of via onze website door een tariefplan te selecteren.

    1. Je moet eerst inloggen via ITSME om je account aan te maken.

    2. Vervolgens dien je de stappen te volgen en te bevestigen.

    3. Je zal via email een bevestiging ontvangen van je bestelling.

    Indien je een eSIM bestelt zal je een 2de email ontvangen met je QR-code zodat je deze kan installeren op je smartphone. De activatie van je nummer met een eSIM is meestal actief binnen het uur en je kan deze dus direct gebruiken. Tenzij je een nummeroverdracht gekozen hebt, in dit geval hangt de wachttijd af van je huidige operator!

  • Hoe kan ik mijn nummer bij mijn huidige operator behouden bij UNDO?

    Bij je bestelling kan je de gegevens invullen van je oude operator en wij regelen de nummeroverdracht. Zorg ervoor dat je alle velden en alle gegevens 100% correct invult voor een vlotte nummeroverdracht. Anders zal je oude operator de overdracht van je nummer weigeren.

  • Hoe koop ik een eSIM?

    Tijdens je bestelling kan je ervoor kiezen of je een eSIM of een normale SIM wenst.
    Indien je een eSIM bestelt moet je eerst het merk van je smartphone selecteren en het model zodat we weten of je toestel wel compatibel is met een eSIM. Indien dit het geval is raden we je ten sterkste aan om voor een eSIM te kiezen aangezien de CO2-uitstoor hiervoor drastisch lager is vergeleken met een normale SIM-kaart.

  • Waarom kiezen voor een eSIM?

    Een eSIM is een digitale SIM-kaart, die de traditionele fysieke SIM-kaart vervangt. Bij UNDO betaal je geen kosten voor dit type SIM-kaart. Dankzij een eSIM ben je bovendien enkele minuten na je bestelling al aan het surfen, bellen en sms’en want de activatie gebeurt veel sneller dan een traditionele fysieke SIM-kaart. Let op: niet alle toestellen ondersteunen een eSIM. Toestellen die dat wel doen, hebben ook ruimte voor een fysieke simkaart. Met zo’n Dual SIM-toestel sla je dus 2 vliegen in één klap. Je kunt twee nummers gebruiken, en dus ook twee abonnementen.
    In vergelijking met een traditionele fysieke simkaart heeft een eSIM tal van voordelen:
    – Activatie gebeurt digitaal dus er is geen wachttijd meer
    – Je kiest voor een milieuvriendelijker alternatief, zonder plastic
    – Je kunt super gemakkelijk tussen 2 nummers switchen als je een Dual SIM smartphone hebt. Je bepaalt dus zelf met bijvoorbeeld welk nummer je belt, en met welk nummer je surft.
    – Buiten de EU kun je makkelijk een lokale SIM-kaart gebruiken.
    – Smartphone verloren of gestolen? Dan activeer je in 1-2-3 een nieuwe eSIM op je vervangtoestel.
    – Je moet geen fysieke SIM-kaarten meer wisselen.

  • Hoe activeer ik een eSIM?

    Wanneer je een eSIM hebt besteld zal je een email ontvangen met de installatieprocedure.
    Is deze eSIM voor een andere persoon? Stuur deze email dan door zodat de eSIM op zijn/haar toestel kan geïnstalleerd worden.

    Volg deze stappen voor de eSIM installatie:
    – Scan de QR-code uit de email met de camera van je toestel
    – Volg de stappen en ontgrendel je eSIM met de PIN-code uit je email

    Na het scannen van de QR-code en het installeren van het profiel zal je een SMS ontvangen wanneer je eSIM geactiveerd is.
    Belangrijk: verwijder de geînstalleerde eSIM NIET van je toestel want je kan de QR-code maar 1x installeren!

    Let op: als de installatie met bovenstaande stappen niet lukt kan je het ook manueel doen:
    – Voor Apple : ga naar “Instellingen”” > “Mobiel netwerk”” > “Voeg eSIM toe” > “Gebruik QR-code” en vervolledig de stappen
    – Voor Android :
    1.Ga naar > “Instellingen”
    2. Klik op “Verbindingen”
    3.Ga naar “SIM-Kaartbeheer”
    4.Klik op “eSIM toevoegen”
    5. Klik op “QR-code van serviceprovider scannen”
    6.Klik op “Toevoegen” om een nieuw mobiel abonnement toe te voegen.
    7.Klik op “OK” om het nieuwe mobiele abonnement in te schakelen.

  • Wanneer start mijn factuur?

    Je abonnement start op de dag wanneer je nummer geactiveerd werd. Je ontvangt je eerste factuur aan het begin van de volgende maand, waarop je gedeeltelijk wordt gefactureerd voor deze maand (vanaf de dag van de activering van je SIM-kaart) en ook voor de volgende maand.