Een reis naar duurzame telecom
“Positieve verandering mogelijk maken voor mens en planeet”
- Maak grote impact door kleine, bewuste keuzes
- Bied innovatieve en leuke tools aan om de impact te beoordelen en te verminderen
- Zorg voor transparantie in de communicatie over onze impact en inspireer tot actie
UNDO Waarden
Duurzaamheid
Alles wat we hier bij UNDO doen, is bedoeld om ons duurzaam te maken. Het is tijd dat merken afstand nemen van het traditionele denken dat uitsluitend gericht is op het maximaliseren van de winst. Onze missie is eenvoudig: we willen alle betrokken belanghebbenden erbij betrekken en eerst de mens en de planeet in overweging nemen. Lees hier meer over onze initiatieven.
Gemeenschap
UNDO is een gemeenschap voor iedereen die sociale verantwoordelijkheid belangrijk vindt. Als collectief transformeren we de anders negatieve impact van onze levensstijl in positieve verandering voor de planeet en de samenleving. Lees meer over hoe UNDO de wereld beter verbonden en inclusief maakt.
Transparant
Onze bedoelingen worden niet alleen ondersteund door onze woorden! Wij zorgen ervoor dat onze eigen handelingen worden uitgevoerd zoals beloofd. De UNDO-app is ontworpen om transparantie toe te voegen en vertrouwen op te bouwen. Volg je impact en bijdragen met in-app-tracking. Meer informatie over de UNDO-app
“We zien onszelf niet alleen als een merk voor mobiele diensten, maar ook als een lifestyle-merk dat zich richt op het omkeren van de impact op het klimaat en het milieu”
Wat UNDO bijzonder maakt
Bij UNDO geloven we dat mensen, planeet en winst hand in hand kunnen gaan. We maken onze woorden waar en hebben bewuste keuzes gemaakt om onze impact op het milieu te verminderen. We werken met het ORANGE-netwerk, aangedreven door elektriciteit van hernieuwbare oorsprong. We selecteren partners die onze waarden delen en ons kunnen helpen bij het toevoegen van duurzamere keuzes voor onze gemeenschap. Hier zijn een paar dingen waar we trots op zijn:
1. Wij zijn 100% digitaal
UNDO heeft geen fysieke winkels waar we onze abonnementen kunnen verkopen, in tegenstelling tot veel andere mobiele operatoren. Dit was een grote tegenslag voor de zichtbaarheid van ons merk in de markt. Dit vermindert echter ook onze voetafdruk en kosten aanzienlijk! We doen vooral videogesprekken, werken van thuis uit en doen papierloos werk.
2. Gebaseerd op de principes van “Eco-design”.
Ons doel om onze impact zo laag mogelijk te houden strekt zich uit tot onze bedrijfsidentiteit en eco-design. Op het scherm hebben we gekozen voor kleuren met een heel laag energieverbruik. Dit gecombineerd met pixelgebaseerde beelden/foto’s zorgt voor een minimaal energieverbruik bij het laden van de website en app.
UNDO Oorsprong
-
Groeiend bewustzijn en sociale verantwoordelijkheden
Mensen worden steeds bewuster van hun verantwoordelijkheid voor het milieu. In België slaagt slechts een klein deel er echter in om dit bewustzijn in hun dagelijks leven te integreren. De belangrijkste reden? Een milieuvriendelijke levensstijl wordt vaak als duur en lastig ervaren.
-
De UNDO-essentie
UNDO wilde meer bieden dan enkel mobiele diensten (data, minuten en sms). We wilden iedereen de kans bieden om bij te dragen aan belangrijke kwesties zoals milieubehoud, klimaatverandering en sociale inclusie. Wij geloofden dat mensen, als ze op een eenvoudige manier een duurzame levensstijl zouden kunnen aannemen, maar al te graag een positieve impact zouden hebben.
-
Een nieuw begin